15 migliori esercizi di dumbbell per un allenamentu di dumbbell in casa cù tuttu u corpu

Salute di e donne pò guadagnà cummissioni per mezu di ligami nantu à sta pagina, ma ùn mostremu solu i prudutti in i quali credemu. Perchè fiducia in noi? (Www.hbpaitu.com)
Sia chì stiate travagliendu in palestra o sudate in casa, e manubri sò guasgi u vostru megliu amicu. perchè? Sò più faciuli da ammaistrà ch'è i kettlebells è più sfidanti cà l'esercizii individuali di pesu propiu, chì li rendenu strumenti super versatili per rinfurzà tuttu u corpu.
Ancu più impurtante, quandu si tratta di esercità strumenti, sò e risposte à e dumande più cumuni. Micca abbastanza spaziu per l'attrezzatura di fitness in casa? dumbbel. Scantatu da u bilanciu? dumbbel. Ùn vogliu micca aduprà sei attrezzi diversi in u stessu tempu in un allenamentu? dumbbel.
Quandu si tratta di sceglie una carica, sceglite un pesu chì si sente difficiule (ma sempre fattibile) da alzà durante l'ultime duie o trè ripetizioni. Sicondu u vostru livellu di fitness, e manubri in a gamma di 10 à 20 lb sò un bonu puntu di partenza. Tuttavia, finu à chì ghjunghjite à stu puntu attaccatu à a fine di ogni inseme, pudete ingrandà o alluntà à piacè.
Sì sì un principiante in a furmazione di pesu o un veteranu in u dipartimentu di forza, sempre chì abbiate una scelta affidabile di esercizii, pudete creà una furmazione di dumbbell chì sfida ogni musculu! Cunsidirendu questi esercizi di manubri selezziunati à a manu, pudete fà esercizi di manubri à corpu pienu guasi in ogni locu.
Scambià novi movimenti superiori è inferiori di u corpu per tenervi freschi-o ghjucà à u vostru ritmu (pensate à rallentà) per rende i vostri movimenti preferiti sfidanti. In ogni casu, brusgerete tuttu u vostru corpu à u calore!
Description: Sceglite trè esercizii di u corpu inferiore è trè esercizi di u corpu superiore. Fate 12 volte à a volta, ripusate per 30 seconde, è poi continuate à a prossima volta. Dopu à compie tutte e sei azzioni, riposa per un minutu, poi ripeti trè giri.
Cumu: Stand up straight with your feet a larghezza di e spalle. Tenite un manubrio cù e duie mani. In listessu tempu, saltate i vostri pedi fora è spinghje e manubri direttamente fora à a parte anteriore di u vostru corpu. Saltate torna per cumincià. Dopu, accatastate è allungate i vostri bracci è manubri à u pianu. Saltate torna per cumincià. Hè un rappresentante.
Cumu: Cumincià in una pusizione verticale, i pedi largu, i diti ligeramente esterni, è mantene e manubri in entrambe e mani. Piegate u ghjinochju dirittu, move i fianchi indietro, appoghja u corpu à a diritta, è alza a gamba diritta cù manubri. Quandu ripresi in piedi, teni a testa è u pettu alzati è a schiena piatta. Repetite da l'altra parte. Hè un rappresentante.
Cumu: Cuminciate à stà, cù i vostri pedi larghezza di l'anca, tenite manubri, raddrizza u bracciu manca sopra a testa, appoghja i bicipiti nantu à l'arechje, piega u bracciu dirittu, ristringhje i gomiti, è pesa quant'è e spalle. Cambia a pusizione di u bracciu in modu chì u bracciu dirittu sia alzatu drittu sopra a cima di a testa, u bracciu manca hè piegatu, è dopu a direzzione inversa torna à u principiu. Hè un rappresentante.
Cumu: Cumincià in una pusizione à mezu inghjinuchjassi, cù a perna ghjusta in avanti è a perna manca in daretu, cù e gambe piegate à 90 gradi, tenendu un manubrio trà e mani (invece di a palla medicinale cum'è mostrata). Passa rapidamente u pesu in diagonale attraversu u corpu finu à chì sia davanti à a coscia manca. Mantene u to torsu in piazza cù e spalle è i fianchi affaccati in avanti. Lentamente alza a palla à a pusizione di partenza. Hè un rappresentante.
Cumu: Stand cù a perna ghjusta in avanti è a perna sinistra in daretu, cù i bracci nantu à i vostri lati, è tene i manubri. Piegate i vostri ghjinochji è u corpu inferiore finu à chì e vostre gambe sò piegate à 90 gradi, mentre piegate e braccia è portanu u pesu à u vostru pettu. Mantene finu à 30 secondi, poi ripetite da l'altra parte. Hè un rappresentante.
Cumu: Stà cù i pedi à a larghezza di a anca, daretu drittu, torace drittu, tenendu un paiu di manubri da i dui lati. E palme duveranu affruntà versu l'internu. Senza move u bracciu superiore, piega u gomitu è ​​piega u pesu versu a spalla. Riturnà pianu pianu i manubri à a pusizione di partenza in modu cuntrullatu. Hè un rappresentante.
Metudu: Pone manubri davanti à e vostre cosce, e palme di fronte à u vostru corpu, i pedi à larghezza di l'anca, i ghjinochji leggermente piegati. Mantene i vostri ghjinochji ligeramente piegati, appughjate i fianchi ind'i tempi è cernigliavanu à a cintura per calà e manubri à u pavimentu. Stringhje i fianchi per ristabilisce a pusizione. Hè un rappresentante.
Pro tip: cerniera nantu à i vostri fianchi, micca a parte bassa di a schiena (pensate à spinghje i vostri fianchi ind'u postu invece di falà), è tene i manubri u più vicinu à u vostru corpu.
Metudu: Stà nantu à a perna manca, tenite un manubrio in a manu destra, cù a palma rivolta à a vostra coscia, è u bracciu sinistro fiancu à fiancu. Ritirate a perna ghjusta à u fondu di u vostru corpu, alzate u calcagnu, è appughjate u toe drittu in pianu per mantene u vostru equilibriu. Mantene a perna sinistra leggermente piegata. Appoghjatevi in ​​avanti è incarnate i vostri fianchi (mantene a schiena piatta) per calà u pesu à u pianu. Cunduce à u taccu manca per vultà in pusizione. Hè un rappresentante.
Pro tip: Pensate à spinghje i vostri fianchi indietro (micca in ghjò) finu à chì u to troncu sia à pocu pressu parallele à u pavimentu. I fianchi ùn devenu mai esse inferiori à i ghjinochji.
Cumu: Stand cù i vostri pedi larghezza di l'anca, mette manubri davanti à u to pettu, è punta i gomiti versu u pavimentu. Spinghje i fianchi indietro è piega i vostri ghjinochji per calà u squat. Torna à u principiu. Hè un rappresentante.
Cumu: Lie nantu à a vostra schiena cù i vostri ghjinochji piegati è i vostri pedi piatti in terra, à circa un pede da i vostri fianchi. Tenite un liggeru dumbbell in ogni manu (o tenite un dumbbell mediu trà e vostre mani), è stende e bracce sopra e spalle, e palme di fronte à l'altru. Questa hè a vostra pusizione di partenza. Piegate pianu pianu i gomiti, spinghje u pesu à u pianu, vicinu à u tempiu; pausa, poi lentamente riporta u pesu in cima di a testa. Hè un rappresentante.
Cumu: Cumincià à stà di fronte à u bancu o a scala, tenendu una manubrio in ogni manu. Fate nantu à u bancu o scala cù u vostru pede dirittu è pressu u to talone per alzà si. Tirate u ghjinochju manca versu u pettu in cima. U muvimentu inversu torna à u principiu. Hè un rappresentante.
Pro tip: Mantene u core strettu, mantene i vostri movimenti lenti è cuntrullabili. Riduce u pesu di e gambe chì ùn travaglianu u più pussibule.
Cumu: Lie nantu à a vostra schiena cù i ghjinochji piegati è i pedi piatti in terra. Tenite un manubrio in ogni manu, stendite e bracce sopra e spalle, e palme di fronte à l'altru. Questa hè a vostra pusizione di partenza. Piegate lentamente u bracciu manca è abbassatelu à u latu finu à chì u gomitu sinistro tocchi a terra. U bracciu superiore deve esse à un angulu di 45 gradi à u corpu. Inversa u muvimentu è torna à u principiu. Repetite à a diritta. Hè un rappresentante.
Cumu: Cumincià à stà cun i pedi larghi è i pugni allargati, i ghjinochji piegati. Inclinate leggermente in avanti, tenendu un manubrio in ogni manu, cù i gomiti à un angulu di 90 gradi da i dui lati. Pulsà i manubri in daretu è in sù per addirizzà i bracci è sprime u triceps. Torna à u principiu. Hè un rappresentante.
Cumu: Stenditi faccia in sù, cù a gamba è u bracciu sinu stesi nantu à u pavimentu, à un angulu di 45 gradi à u vostru corpu. Piegate u ghjinochju dirittu è piazzate u vostru pede à pianu nantu à u tappettu. Tenite u manubri in a manu diritta è tenite a cassa toracica (u gomitu hè piegatu è vicinu à u pettu). Questa hè a vostra pusizione di partenza. Spinghje u pesu dirittu è stendi i bracci sopra u to pettu. Fighjendu in i manubri, spinghjite versu l'internu cù u palmu di sinistra, rotolate attraversu a spina per pusà. Avà, alza i fianchi da a terra è trasforma u vostru corpu in una pusizione alta di tavula senza lascià andà u pesu. Compie un push-up, poi inverte u muvimentu torna à u principiu. Hè un rappresentante.
Pro tip: Pensate à rotulà à u latu invece di crunching. Mantene e scapole di u bracciu di u pesu fissatu indietro è in giù.
Cumu: Mantene e manubri à l'altura di e spalle, cù i gomiti piegati, e palme di fronte à l'altru. Sedete indietro è abbassa i fianchi in pusizione squat. Spinghje i pedi per arrizzassi torna, poi appughjà u pesu nantu à a cima di a testa è gira u to troncu da un latu. Riturnate à u squat, poi ripetite e compressioni è torce da l'altra parte. Hè un rappresentante.
Pro tip: Rotate attraversu i fianchi per torce è allineate e spalle è u core cun elli per evità di torce da u lombu.


Tempu di posta: Jul-23-2021