Ùn fate micca aerobicu? Funzione cardiopulmonare povera, bassa efficienza di combustione di grassu

 

❶Aerobicu, migliurà a vostra funzione cardiopulmonare

 

Studii anu trovu chì a cumbinazione di furmazione di forza di cuntrastu è di furmazione aerobica, se fate solu allenamentu di forza, ùn si pò mancu ottene miglioramenti in a vostra funzione cardiopulmonare.

 

I scienziati anu osservatu i cambiamenti in l'assunzione massima di ossigenu di i ghjucatori di rugby chì ùn anu micca fattu una furmazione aerobica dopu a furmazione di resistenza è anu fattu una furmazione aerobica dopu diversi periodi di tempu.

I risultati mostranu chì i participanti chì anu fattu solu furmazione di resistenza ùn anu avutu alcuna crescita di l'assorbimentu massimu d'ossigenu; Mentre chì l'intervalu trà a furmazione aerobica è a forza era un ghjornu, l'assorbimentu massimu d'ossigenu aumentava più significativamente, aumentendu finu à 8,4%.

 

Assorbimentu massimu d'ossigenu (VO2max)

Si riferisce à a quantità di ossigenu chì u corpu umanu pò piglià quandu u corpu face l'eserciziu più intensu, quandu u corpu ùn hè capace di cuntinuà à sustene u prossimu eserciziu.

Hè un indicatore impurtante chì riflette a capacità di eserciziu aerobicu di u corpu, è hè ancu un indicatore assai impurtante di funzione cardiopulmonare.

 

L'assunzione massima di ossigenu hè un fattore assai impurtante è un standard di resistenza aerobica, è u metabolismu aerobicu hè ancu una parte assai impurtante di a forma fisica. Pò aumentà u numeru di capillari per musculu, aumentà u numeru è u vulume di mitocondri, è oxidà L'attività di l'enzimi aumenta è cusì ②.

 

微信图片_20210812094720

❷Aerobicu, aumentate u vostru metabolismu grassu

 

Inoltre, i studii anu trovu ancu chì l'eserciziu aerobicu regulare pò aumentà significativamente u metabolismu grassu umanu.

 

Capacità di Metabolismu Lipidicu

Si riferisce principalmente à a capacità di l'omu di sintetizà è di scumpressà u grassu;

In poche parole, più forte hè a capacità di metabolismu grassu, più forte hè a capacità di perdita di grassu.

 

I dati mostranu chì, paragunatu à a ghjente urdinaria, l'atleti di resistenza anu quasi un 54% di metabolismu lipidicu più altu, è sta differenza hè ancu più evidente in sportivi cum'è a corsa!微信图片_20210812094645

 

Pò esse vistu chì i furmatori chì esercitanu regolarmente anu quasi duie volte più capacità di brucia di grassu durante l'eserciziu di quelli chì ùn esercitanu micca. In altre parolle, l'eserciziu aerobicu regulare pò fà più altu u rapportu di fornimentu di energia grassa di u corpu.

 

A propositu, più alta hè a fornitura d'energia da u grassu, più bassa hè u raportu di u metabolismu di u zuccheru, chì riduce megliu l'accumulazione di l'acidu latticu, vi farà brusgià più grassu è esercitevi più faciule!
Cumu l'eserciziu cunsuma grassu?

Eserciziu aerobicu: u grassu participa direttamente à l'approvvigionamentu energeticu durante l'eserciziu

Eserciziu anaerobicu: u grassu ùn participa micca direttamente à u fornimentu d'energia durante l'eserciziu, ma hè cunsumatu per un cunsumu eccessivu di ossigenu (epoc) dopu l'eserciziu

微信图片_20210812094611

 

❸Aerobicu, aumenta a capacità di ossidazione di l'acidi grassi

 

Oltre à aumentà u metabolismu di u grassu durante l'eserciziu, l'eserciziu aerobicu pò ancu aiutà i musculi scheletrici à aumentà a capacità d'ossidazione di l'acidi grassi, affinchì u vostru corpu possi metabolizà megliu u grassu, è ùn hè micca faciule fà guadagnà pesu in i ghjorni di a settimana.

 

Dunque, per u corpu è a salute, avemu bisognu micca solu di addestramentu di forza per aumentà a massa magra di u corpu, ma ancu di esercitazione aerobica per aumentà a funzione cardiopulmonare è u metabolismu lipidicu.

 

In generale, a forza è l'aerobica sò tramindui indispensabili.

微信图片_20210812094535

 

· Forza aerobica, cumu organizallu più efficacemente? ·

 

 

Cumu organizà a forza è a furmazione aerobica per esse u megliu? Praticate inseme? O praticate separatamente? Quantu duvemu separà?

 

❶Miglior cumpletu: un ghjornu trà aerobicu è anaerobicu

 

Prima di tuttu, in generale, u megliu modu hè di dividisce l'allenamentu di forza è l'aerobica in dui ghjorni. In questu modu, se si tratta di furmazione di forza nantu à a crescita musculare, o di furmazione aerobica nantu à u miglioramentu di a funzione cardiopulmonare, ci sò effetti assai boni.

 

微信图片_20210812094428

Si pò vede chì l'intervallu trà l'allenamentu di forza è a furmazione aerobica hè di 24 ore, chì migliora ancu significativamente a forza musculare.

 

Inoltre, a velocità di recuperu di u glicogenu musculare in i musculi hè più di 24 ore, è a recuperazione di i grandi gruppi musculari hè in 48-72 ore, allora vogliu fà chì ogni effettu di furmazione sia abbastanza bonu. Fate aerobica ogni ghjornu trà i dui grandi gruppi musculari. A ricuperazione di i gruppi musculari hè ancu megliu. È fà aerobica u ghjornu dopu pò solu allevà u dulore è a fatigue musculare.

微信图片_20210812094331

❷Migliore perdita di grassu: fate aerobicu subitu dopu anaerobicu

 

È se vulete perde grassu megliu, pudete cunsiderà di fà furmazione aerobica immediatamente dopu l'allenamentu di forza.

 

I studii anu trovu chì fà l'aerobica subitu dopu a furmazione anaerobica pò aumentà u cunsumu di grassu finu à u 110%.

 

Questu pò esse dovutu à u fattu chì una grande parte di glicogenu hè cunsumata in u prucessu di furmazione di forza. Dopu a furmazione aerobica, a concentrazione di glicogenu di u corpu hè significativamente più bassa, dunque più idrolisi di grassu serà aduprata per generà calorie è grassu cunsumatu. Naturalmente ci sò di più.

微信图片_20210812094222

Inoltre, se vulete un megliu effettu di brucia di grassu è di riduzione di grassu, eserciziu aerobicu dopu allenamentu di forza, aduprendu HIIT intermittente di alta intensità, pò stimulare più secrezione di ormone di crescita, l'effettu di riduzione di grassu hè megliu, è a combustione continua di grassu dopu l'eserciziu hè ancu Serà più altu!


Tempu di posta: Aug-12-2021