Cumu maximizà u guadagnu musculu?

 

Cumu currisponde à u guadagnu musculu è a perdita di grassu hè sempre statu u focu di u pianu di furmazione:

Guadagnu musculu: Un corpu megliu per a fecundazione pò ancu migliurà u vostru livellu di basa tridimensionale è tridimensionale, affinchì e persone magre diventinu più forti, è e persone grasse ponu ingrassà;

Lipide: Riduce efficacemente u sebum, rende i vostri ochji più chjari, è u ritrattu hà naturalmente livelli.

Dumbbell fitness

Per a salute generale, fate più furmazione per a forza musculare è più furmazione aerobica per a perdita di grassu. Allora, cumu si deve allestisce a furmazione è a furmazione aerobica per u megliu?

Avemu amparatu prima, l'ultimu guadagnu musculu hè principalmente per rinfurzà u corpu è aumentà a forza massima. Dopu a forza, ùn fate micca aerobica, l'effettu serà megliu.

微信图片_20210812093826

Si pò vede chì paragunendu a furmazione di forza + a furmazione aerobica, solu a furmazione di forza pò migliurà a vostra forza massima musculare è a crescita di forza.

 

Dittu tantu, Binka, hai ancu dettu chì l'allenamentu di forza pò ancu riduce assai bè u grassu corporeu. Dopu vogliu aumentà u musculu è riduce u grassu. Ùn basta micca à fà forza?

 

Aspetta un minutu! Ancu se l'allenamentu di forza pò daveru aiutà à aumentà a massa musculare riducendu u grassu, pò esercità in modu efficace u corpu, cù megliu benefici per a salute, è una furmazione aerobica pò ancu esse fatta!


Tempu di posta: Aug-12-2021