Eserciziu olimpicu di corpu sanu: Migliurà a vostra salute cù u pesu olimpicu

 

Se pensate chì hè ora di superà u livellu di basa di fitness di i principianti, aghju qualchì truccu per voi! Ammaistrà duie mosse olimpiche di sollevamentu di pesu pò esse esattamente ciò chì avete bisognu per elevà a vostra forza è forza à un novu livellu. Chì mumentu megliu per pruvà, avà simu tutti ispirati da i ghjochi Olimpichi di Tokyo senza spettatore?
In breve, ammaestrà è ghjucà i Ghjochi Olimpichi regolarmente migliurà a vostra capacità atletica, velocità, forza è forza. Ancu se ùn aduprate micca piatti di pesu, l'intenzione di generà forza massima è forza darà una stimolazione putente à i vostri musculi. Stimulu forte = grandi guadagni. Prima di cumincià, assicuratevi di avè u megliu paru di guanti di fitness ...
"L'allevamentu di pesu olimpicu hè principalmente per strappà è pulisce è scherzosu - sti dui tippi di sollevamentu di pesi sò stati effettuati in e competizioni olimpiche di pesu da 1896", spiega Will McCauley, allenatore di forza è fitness di PerformancePro, un studiu di furmazione persunale basatu in e prestazioni Distrettu. .
«Sò eventi tecnichi di sollevamentu di pesi chì richiedenu abilità, coordinazione, splusività, velocità è forza. Ancu sè ùn avete micca un pianu per participà à una cumpetizione di sollevamentu pesi, duverete aduprà sti sollevamenti pesi o i so derivati ​​in u vostru pianu di furmazione. Tramindui I similarii trà i dui custituiscenu a pratica di u lifting olimpicu, chì aiuta ancu à aumentà i vostri squats, deadlifts, è presse in sovrappesu, è ancu custruisce u musculu ", hà aghjuntu Will.
Arricurdatevi, u sollevamentu di pesi cum'è un atleta olimpicu richiede di solitu assai tempu per ammaestrà. Ancu se solu duie azzioni sò elencate quì sottu, seranu praticate in una forma fissa è utteneranu u più benefiziu da ogni azzione.
Cù questu in mente, hè megliu cumincià cù u pesu più chjucu. Ùn ci hè nunda di male per praticà solu cù un bilanciu, perchè a maiò parte di i bilancieri prufessiunali pesanu finu à 20 kg senza piatti di pesu addiziunali - per via, questu hè a nostra guida per i migliori piatti di pesu.
Se questu sona troppu pesante, pudete aduprà una scopa o qualcosa chì raprisenta una verga diritta per ammaestrà e varie tappe di ogni ascensore. Ammaistrà u muvimentu, poi cresce lentamente u pesu.
Partendu da a terra, u bilanciu hè alzatu direttamente sopra a testa in un muvimentu lisciu. Prima, tenite u bilanciu cù e vostre grande mani è alzatevi-u bilanciu duveria esse messu nantu à a piegatura di l'anca, affinchì alziate i ghjinochji è u bilanciu ùn si muvia.
Abbassa u bilanciu à i vostri ghjinochji. Questa hè a pusizione appesa. Da quì, appughjate u bilanciu contr'à voi è saltate cù forza. Quandu lasciate u pavimentu, duvete sente chì u bilanciu tocca i vostri fianchi. Una volta ottenutu u colpu di questu (per piacè perdonate u ghjocu di parole), saltate è tirate u bilanciu direttamente sottu à u mentone.
Dopu avè ripetutu parechje volte, rimette u bilanciu in pusizione suspesu, saltate, tirate u bilanciu in altu è chjudelu sopra a testa. Pò esse un pocu goffu à l'iniziu, ma dopu qualchì pratica, duvete sente è sembrà un muvimentu lisciu. Questu hè un strappatu suspesu. Per fà una strappatura cumpleta, basta à principià cù u bilanciu in terra.
Clean and Jerk si compone di duie azzioni indipendenti. Durante u prucessu di pulizia, u bilanciu duveria principià da u pianu sopra à l'articuli di u pedi. Catturà u bilanciu à una larghezza simile à un mortu, è porta i to vitelli à u bilanciu.
Prima, aduprate i vostri pedi per spinghje è trascinà u bilanciu finu à e vostre grotte. Una volta chì u bilanciu ghjunghje à a mità di a coscia (questa hè a pusizione di putere), salta cum'è una strappa.
Dopu avè ripetutu parechje volte, saltate è tirate u bilanciu sottu à u chin. Una volta chì avete ammaestratu questu, mette u bilanciu nantu à u pavimentu, trascinallu finu à u mezu di a coscia, salta, tira u bilanciu in u vostru corpu, è infine mette u bilanciere in a posizione di presa: u vostru bracciu hè parallellu à u pianu è i vostri ditti sò nantu à u bilanciu Metti u pesu nantu à e spalle invece di e to mani.
Da quì, diventerete un bastardu. Mettite u bilanciu nantu à e spalle, accatastate un quartu di squat è saltate in aria, mentre spinghjite u bilanciu sopra a testa u più pussibule. Duvete sbarcà in una pusizione siparata: cù i vostri pedi larghezza di e spalle aparti, un pede in avanti è un pede in daretu, in una pusizione à mezza strappa.
Infine, alluntanate i vostri pedi davanti prima, è dopu i vostri pedi di daretu in modu chì possiate stà drittu cù i pedi sottu à e spalle è u barbell in cima di a testa. Sembra simplice, ma ci vulerà un pocu di tempu per ammaestrallu.


Tempu di posta: Aug-13-2021