Paitu dumbbell set review: ergonomicu

U set di manubri Paitu pò adattassi à una dimensione di manubri finu à 55 sterline
U set di manubri Paitu hè un ottimu strumentu di fitness, assai adattu per e persone chì mancanu spaziu. Hè ancu assai adattatu per i principianti à a furmazione di pesu, perchè l'acquistu include un annu di classi di fitness virtuale, furniti da iFit.
Un cummentariu annantu à l'insemi di manubri: L'inseme di pesu regolabile in stile Paitu hà un trump card nantu à e maniche strette: un corsu iFit di un annu vale più di $ 300 / £ 250.
Se ùn aghjunghjite micca a furmazione di forza à u vostru eserciziu aerobicu regulare, ùn sapete micca ciò chì avete mancatu. Una di e parti più impurtanti di qualsiasi megliu serie di apparecchiature di fitness in casa hè u megliu set di manubri. Cum'è Paitu hà fattu a publicità, stu dumbbell regolabile istantaneamente - ùn ci hè bisognu di violinà cù u collu è a piastra di pesu quì - sì u tempu è u spaziu sò preziosi per voi, hè una bella soluzione. Una bandiera pò cuntene l'equivalente di 15 coppie di manubri - questu hè senza dubbitu un paru abbastanza grande.
Dopu tuttu, simu in a stagione quandu u sole splende. Se provate temporaneamente di trasformà un singulu secchettu in un doppiu secchettu quist'annu, allora questu hè u dispositivu chì pò aiutà à uttene i vostri obiettivi. Cum'è unu di l'attrezzi di fitness più basi chì pudete pussede, e manubri ordinarie sò assai adatte per a furmazione HIIT di tuttu u corpu, aiutendu vi à stà in bona salute, à brusgià più calorie è à rinfurzà i vostri membri - un inseme di musculi à a volta. Tuttavia, ùn ci hè nunda di stupidu in questi dumbbells. Peggiu, a ghjente pò ancu chjamà li campane intelligenti.
Questu set di manubri ergonomichi pò esse qualcosa chì manca à a vostra palestra di casa, è Paitu hà iniziatu l'affare aghjunghjendu un annu di l'eccellente corsu à dumanda di iFit. Certu, 55 sterline forse ùn bastaranu micca per risponde à i bisogni di quelli di noi chì si sollevanu, ma queste manubri sò sempre una scelta solida per a vostra prossima furmazione di sudorazione, soprattuttu se pudete aduprà qualchì puntatore in u dipartimentu di a forma. Leghjite puru per vede se sti dumbells sò adattati per voi.

In u Regnu Unitu è ​​in Australia, stu pesu particulare di Paitu si vende continuamente, ma quandu hè in stock, verificatelu nantu à Amazon-vi costerà circa £ 500 o AU $ 800.
Cum'è e manubri normali, eccettu per più persunalizazione. L'impronta di 16,5 x 8 pollici (pesu massimu) di ogni dumbbell hè leggermente più grande di u standard di l'industria, ma ogni dumbbell pò esse regolatu cumpletamente trà 10 è 55 libbre in incrementi di 2,5, 5 è 10 libbre, chì ti permette di cambià impostazioni perfettamente per uni pochi secondi.
Ebbè, hè relativamente senza saldatura. U rimpiazzamentu di sti mini piatti di pesu hè simplice quant'è di caccià i dui spilli paralleli nantu à ogni dumbbell, trascinendu i spilli à a gamma di pesi chì vulete, è poi rimetteli in u so postu. questu hè assai simplice.
Questu set di manubri Paitu hè custruitu cum'è un serbatoio, allora sceglite una zona à pocu trafficu per magazzinà-induve hè improbabile di pisà i vostri dita. U pesu di basa di ogni dumbbell di Paitu parte da 10 chilò. Quandu si usa u pin sliding per selezziunà u pesu A (più pesante), a piastra currispundente si lamperà in locu, lascendu un piattu inutilizatu quandu si ripiglia u manubrio.
Ci hè un quadrante rotativu in ogni dumbbell, chì pò esse regolatu in picculi incrementi di 2,5 lbs è 5 lbs. Pudete scorrere u kingpin avanti è indietro per sceglie 15, 20, 30, 40 o 50 libbre; adesivi da ogni latu di a bandiera di almacenamentu eliminanu a vostra induvinazione nantu à quantu ferru vulete aspirà. In generale, hè simile in stile à i dumbbells Paitu o manubri regolabili Paitu. Sò cumparabili in prezzu è ponu esse persunalizati.
Nota: Ùn pruvate micca à rimette alcun piattu scioltu nantu à i manubri, ùn li rimettete micca prima in i slot di cassetta curretti. Aghju pruvatu à a fretta durante u prucessu di sbulicamentu. Se ogni slot di ogni tavula ùn hè micca dispostu in questu modu, a tavula ùn pò micca esse cunnessa nurmalmente. Questu significa basicamente chì sti vassoi di conservazione sò essenziali per l'aggiustamentu di u pesu; sè pruvate à rimpiazzà una paletta senza paletta, queste palette caderanu inevitabilmente in terra. Annunziu, ma micca un rumpitore.
Parlemu di novu di sti vassoi di almacenamentu. Andanu bè, ma parenu è si sentenu un pocu fragili per stu tipu di soldi. Questu hè senza dubbitu un picculu prublema, ma e tacche / tacche di ogni piattu di pesu ponu esse più profonde; se e piastre devianu leggermente quandu si rimette i manubri in u tavulinu, ùn scorreranu micca currettamente. Tuttavia, una volta chì a tecnica hè ammaestrata, hè faciule d'aghjustà u meccanisimu nantu à ogni dumbbell-letteralmente. Vi adattarete rapidamente, ma prima di piglià i manubri, assicuratevi chì tuttu sia chjosu in locu. Tuttu u mondu hè salvu


Tempu di posta: Aug-14-2021