Eserciziu Super Shredder HIIT per brusgià grassu è aumentà a forza

    HIIT hè assai efficace per sciogliere u grassu corporeu, ma u burpee per dimenticà pò esse un modu per attirà l'anima per uttene u scopu di sculpisce. Invece di vultà à u pilotu autumaticu è di sfruttà cù rotazioni regulare di scalatori è saltendu squat, pruvate questu eserciziu HIIT di resistenza di forza furnitu da u novu ambasciatore di marca Lululemon è maestru di u campu di furmazione, Akin Akman.

"Queste esercitazioni ponu rinfurzà e vie neuromuscolari è liberà fibre fast-twitch, aiutendu à spustà liberamente nantu à tutti i piani di muvimentu", hà dettu Ackerman. Questu eserciziu HIIT ùn aggrava i ghjinochji è e cavichje, ma rinforza l'articuli è i tendini aumentendu a densità ossea. "I vostri movimenti è e reazzioni seranu più acuti, più ricettivi, più focalizzati è attenti", hà dettu Ackerman. Inoltre, tutte queste operazioni à una sola gamba ponu allargà a vita di serviziu è maximizà e prestazioni.
Esercizii 1 è 2 sò u supergruppu AMRAP: fate u più azzione pussibule in 1 minutu, è poi subitu cuminciate a seconda azzione senza riposu. Ripetite u superset di l'altra parte; vale à dì, 1 giru. Ci hè una pausa di 45 seconde trà super gruppi è una pausa di 2 minuti trà turni. Eseguite da 3 à 5 giri.
Aduprate una presa neutrale per piazzà e manubri à i vostri lati, cù i vostri pedi à larghezza di l'anca. Fate un grande passu versu l'esternu cù a perna sinistra, girendu u pede è u troncu in avanti, mentre scendite in un affundamentu è ghjunghjite per supportà a perna anteriore. Impegnate u latissimus dorsi è tirate u coddu à u pesu di a canna. A vittura gira torna à u puntu di partenza cù u pede manca. Andate subitu à 1B.
Stà cù a perna manca, piegate delicatamente e ghjinochje, è tenite u dumbbell cù a manu destra, cù u palmu di punta à voi. Inclinatevi in ​​avanti quandu alzate a gamba destra daretu à voi, è tirate u bracciu sinistro indietro per mantene l'equilibriu. Saltate à manca cù u vostru pede manca. Stà fermu, poi salta subitu torna à a diritta, tocca a terra cù u pede dirittu, è fà tirate alte splusive per trasferisce u pesu à e spalle. Mantene u to pede dirittu saltendu lateralmente (da una parte à l'altra) 4 volte. Turnate à 1A; cambià i lati.
Stà cù a perna manca, piegate a perna destra 90 gradi, piegate u pede, è tenite un pesante pesu cù a manu manca. Ùn vi ne fate: quandu vi inclinate à manca, mantenite i musculi obliqui è gluteali implicati. Andate à 2B avà.
Stà à parte cù u pede dirittu davanti è u pede manca daretu, tenendu una palla medicinale in e duie mani. Gira u to troncu è i fianchi è tira a palla medica à a to anca manca. Avanzate in diagonali, toccu i pedi in terra, è poi move a palla di legnu da u fiancu dirittu à a cima di a spalla manca, mantenendu e bracce per u più diritte. Ghjocu casuale è ripetite. Turnate à 2A; cambià i lati.
Mette a manu dritta nantu à a palla BOSU, poi entre in a credenza, incruciate e spalle nantu à i vostri polsi, staggerete i vostri pedi, i pedi inferiori daretu, i pedi superiori davanti, è i fianchi da a terra. Tenite u dumbbell cù a manu manca, u palmu di fronte à voi stessu. Aduprate u core è pigliate u pesu di a testa, poi calate è ripetite. Nota: Pudete fà tirate alte invece di strappe. Fate più faciule entrendu in a plancia di l'avambracciu o eliminendu cumpletamente u BOSU. AMRAP direttu: 1 minutu da ogni latu.


Tempu di posta: Aug-14-2021