Addestramentu u ghjornu dopu: U più bassu tasso d'errore / altu guadagnu à longu andà! A forma fisica di basa deve amparà

In u funziunamentu propiu, a maiò parte di a ghjente ripete u livellu, perchè a so furmazione "cattiva" di bassu livellu hè ancu furmazione, è hè megliu cà micca furmazione ".

L'addestramentu fisicu à longu andà causerà fatica nervosa è danni dolorosi. Se ùn riprendite micca a furmazione senza u cervellu, farà chì a vostra situazione fisica cambiessi drasticamente (caduta) di forza, carta chì cade è locu).
Duvete piglià un bellu riposu. Fighjate quelli genii di altu livellu. Ùn organizeranu micca una furmazione di alta intensità prima di a furmazione. Puderanu ripusà pienu è adattà u so statu fisicu è mentale à u megliu statu per uttene i migliori risultati.
Organu una furmazione per i mo membri. Fondamentalmente, si allenanu tutti l'altri ghjorni. U scopu hè di dà à i membri un riposu cumpletu prima di ogni furmazione è di fà a prossima furmazione in u megliu statu. Sì site ancu interessatu à u mo sensu di u pianu, ascoltatemi attentamente,

Barbell

Perchè aduprà a furmazione di ghjornu alternativu?

1. A sintesi iniziale di spessore ghjunghje à u so piccu durante a furmazione è mantene un altu livellu in 36 ore. Questa durata di 200 gradi hè u prugramma di furmazione per u ghjornu dopu.
2. Aumenta a pelle u ghjornu di u restu dopu a furmazione, è fà un pocu di eserciziu leggeru in listessu tempu per prumove megliu a sintesi di a pelle.
3. A furmazione u ghjornu dopu pò riduce u risicu di u limitu di furmazione, ma ancu riduce u risicu.
4. Unisce a furmazione di u ghjornu dopu cù "nisun sforzu" o "grande pianu" pò aumentà a frequenza di a furmazione di u gruppu musculu ogni settimana.
5. I risultati di a furmazione di u ghjornu dopu ùn seranu micca peghju chè a furmazione cuntinua à alta frequenza.

Parechje persone anu bisognu di manghjà una dieta sana è esercitassi 5-6 volte à settimana. Ci hè parechje persone in u gruppu 30-time ogni volta.

Ùn dicu micca chì ùn pudete micca allenà 5-6 volte à settimana. Se l'intensità di capacità di furmazione hè bè cuntrullata, va bè. In listessu tempu, se aduprate una furmazione à alta frequenza è alta intensità 5-6 volte à settimana, sò sicuru chì ùn avete micca. Ci sarà qualchì miglioramentu evidente, o ancu peghju di a cundizione fisica.Weight training

In effetti, cù a benedizzione naturale di e creature artificiali è aduprendu una furmazione cusmetica, a ghjente pò praticà 5-6 volte à settimana è uttene boni risultati. Ma sapete chì? Trè ghjorni di furmazione ponu ancu guadagnà a vostra forza è forza fisicu.

A furmazione cuntinua à alta frequenza ùn hè micca qualcosa chì pudete persiste per tutta a vostra vita. Pò cunsumà molta energia quandu avete circa 20 anni. Pudete praticà 6 esercizii à a settimana senza stancu. Ma quandu cresce gradualmente in a sucietà, avete bisognu di travaglià per u vostru sustenimentu, avete bisognu di preoccupassi per l'affittu, e fatture è a necessità di sustene a vostra famiglia. Vulete solu passà assai tempu in palestra.

In a salute quotidiana, ci sò poche persone chì si allenanu 5-6 volte à settimana è persiste per un bellu pezzu, ma se guardate attentamente l'effettu di a so furmazione, truverete chì a maiò parte di a ghjente ùn hè micca bona. Pendenu nantu à a linea orizzontale per un bellu pezzu è ùn anderanu avanti. . Ùn cunfundite micca "finta di travaglià dura" cù una vera serietà.

Dumbbell

U metudu di furmazione di u ghjornu dopu ùn li piace micca quelli chì fingenu di travaglià dura. Pò esse preparatu per e persone chì travaglianu veramente duru è perseguite a realtà. I metudi specifichi ponu varià assai. Per esempiu, à certe persone li piace à manighjà pesi pesanti, è à certi li piace à travaglià duru, ma ùn importa cumu sò furmati, a so intensità di furmazione hè cusì alta chì ùn ponu micca cuntinuà à realizà una furmazione efficace di alta intensità. U corpu si riprende per fà più prugressi in l'avvene.

Alcune persone ponu pensà chì, se adupru una furmazione mobile è furmaghju altezze remote ogni ghjornu, ùn ci hè micca prublema cù a furmazione di alta intensità? In fattu, l'isolamentu cumpletu ùn esiste micca. Ancu se agisce in furmazione di isolamentu, inevitabilmente implicerà gruppi musculari diversi da u gruppu musculu di destinazione, chì pò ancu influenzà a furmazione.Dumbbell bench

L'effettu di l'eserciziu continuu nantu à u corpu hè tutale. Indebbulisce l'azionamentu di eccitabilità di a corteccia motrice, riduce l'attrattività di u sistema nervosu, è vi farà impazzire, ancu menu un cuntrollu efficace per effettuà una carica progressiva.

I consumatori di vittura portanu una nova sperienza emotiva, una sperienza persunalizata persunalizata; nantu à Internet, migliurà a capacità di riproduzione persunalizata è a resistenza; nantu à u sistema nervosu, riduce a capacità di u sistema nervosu di esse più difficiule da attivà è lenta di risponde Aspetta.

I livelli di neurotrasmettitori cambieranu ancu in un statu continuu. Pamine diminuirà è glutamatu aumenterà, chì causerà fatigue di u sistema nervosu è abbasserà u sogliu di depressione. Affettate l'entusiasmu per l'eserciziu.

Fitness meal

Questi furmatori dicenu chì a parte più difficile hè probabilmente cambià a so furmazione. Ùn trattate micca u ghjornu di u restu cum'è u restu di ùn fà nunda, ma trattatelu cum'è l'altra metà di u vostru pianu. Hè megliu per voi di fà ciò chì duvete fà a prossima volta - fighjate u ghjornu di u restu cusì seriu chì fate in a vita.

Ramintemu chì u cunsumu è i danni cagiunati da una furmazione à volumi elevati è ad alta intensità anu da esse riparati u ghjornu di u restu, allora u ghjornu di riposu hè ancu assai impurtante, è a dieta cum'è a luce hè assai necessaria per u cunsumu di a furmazione ghjornu. Quandu si conserva assai glicogenu è energia in questu, pudete localizà automaticamente è aghjunghje una traccia fissa, è pudete tracciare l'archiviazione di u sole cù u video.


Tempu di posta: Aug-14-2021